Gröt

Har sedan varit liten fått kväljningar av havregryngröt och får det än idag. Nu är det ingen som tvinger mig så som de gjorde när jag var liten. Till och med lukten av havegrynsgröt fick mig att vilja spy så mina barn fick ingen sån gröt när de var små. Det blev ett sån där pulver från barnmatshyllorna. För några år sedan så jag att Nalle har mer än bara havregryn, de har även vete- och fyrsädesgröt. Jag har smakat det förut och det har varit okej. Vatför jag inte fortsatte med det vet jag inte. Men igår köpte jag mig en sån förpackning för det är mättande. Tyvärr måste jag maskerar det hela med sylt men jag jobbar med det. Just nu är det en hel del men jag har förhoppningar om att det skall räcka med en klick sedan.
 
Vad äter ni till frukost?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0