Många broderier har det blivit

Jag har broderat och broderat så det har blivit ett gäng som jag tänkte visa här. I kronologisk ordning.
 
Första tavlorna i långa stygn.
 
En julsköldpadda
 
Ett bra ordspråk.
 
Detta blev en duk till min bror.
 
Ödlan från duken ovan.
 
En liten blå ängel.
 
En anti-huligan.
 
En vänskapstavla till min bästa vän.
 
En liten fågeltavla. (Blir mitt första delmål i januari).
 
En design från Fuldesign.
 
Lilla sköldpaddan från Hitta Nemo. Massor av färger blev det.
 
Gjorde en duk till mig själv.
 
Förlåt för en suddig bild. Egendesignat hjärta med initialerna till mina barn.
 
Egendesignad solros. Mycket stolt är jag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0