Efter sänkningen

Jag sänkte för några veckor sen Lithiumet för att jag skakade så mycket att det störde mig. Pratade med psykläkaren och vi sänkte med en tablett. Skakningarna försvann efter 4-5 dagar men har nu återkommit. Irriterande som innan. Men med det så sjönk mitt mående. Inte lika djupt som tidigare men en sänkning. Jag är osäker på mig själv och jag har ingen lust med något och kan bara sitta och stirra på tv:n. Brukar alltid sitta och göra något för jag blir så rastlös och uttråkad. På Hantverksgruppen så kunde jag inte koncentrera mig på något och inget verkade lockande. Fortsatter med tre olika saker innan jag fastnade för att göra ett grytunderlägg.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0