Skakar

Sedan sensommaren/hösten har jag börjat att skaka om händerna. Det blir bara värre ju längre tiden går och kvällarna är värst efter en hel lång dag. Jag har inte sökt hjälp ännu för jag tänker att det kanske inte är något och att det går över. Men det gör det inte. Funderar på om det är nån utav mina mediciner som har en sån biverkan än att det skulle vara början på någon sjukdom. Pratade med min kontaktperson och hon tyckte att jag skulle ringa min psykläkare och höra mig för. Kanske har jag för mycket medicin. Oavsett så är det både irriteranden och jobbigt att skaka. När jag brodera har jag svårt att kontrollera mina händer och fingrar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0