Inne första gången detta år

För några veckor sen sänkes lithiumet för jag hade en massa skakningar och det måendet. Sakta har måendet sjunkit och igår var det så nära att skada mig själv men jag valde att ringa avdelningen istället. Berättade om hur jag mådde och fick komma in för ett tag. Ringde min stödperson som kunde skjutsa in mig till stan. Personen på avdelningen fick mig att ta med alla mina rakblad. Lämnade in dom till henne.
 
Detta blir min första inläggning detta år. Höll ut i lite mer än en månad vilket är bra. Nu skall vi se till att få medicinen på grej också så jag kommer tillbaka till mitt normalläge.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0