Delmål 1 uppnått

Idag har det gått en månad sedan nyår och jag har hållt mig för att skada mig själv. Det har varit svårt vissa stunder men har alltid tänkt på nyårslöftet och det har hjälpt hittills. Målen för denna månad var att jag skall hänga upp en tavla jag gjort. Det kan vara något jag broderat eller målat eller varför inte fotat. Det blev två tavlor som jag broderat. En liten fågel och en egendesignad solros. Fågeln har legat på bordet i 10-12 dagar och bara väntat på att få hängas upp. Några har även tyckt att jag kunde hänga upp den tidigare men jag vill att det skall vara den sista dagen varje månad för annars blir det inte en hel månad.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0