Försöker tänka

Jag brukar få uppgifter av min kontaktperson, jag vill det själv för det får mig att tänka efter. Tänka på ett sätt att som jag inte tänker på i första taget. Jag gillar uppgifterna jag får. En uppgift är tex varför jag söker kickar. Gymmet är den största kicken av alla. Att få pusha sig själv till max och känna hur musklerna arbetar. Tyvärr har jag inte tränat på 1,5 år men jag minns kickarna och hur musklarna fick arbeta. Tisdagen som var gick jag till gymmet efter detta långa uppehåll. Åh så skönt det var. Vem söker inte kickar? Alla människor söker väl kickar på ett eller annat sätt.
 
Barnen ger väl inga kickar men det ger MASSOR AV KÄRLEK. Jag älskar när de kommer till mig. Jag vill göra en massa saker med dom så att vi inte hamnar vid datorn eller tv:n för det kan dom göra hemma hos pappa.
 
En fråga var också hur jag kan ändra på mig för att uppnå en positiv kick. Jag skrev att jag måste börja tänka på hälsan vilket jag gör lite nu och då. Återigen kommer gymmet in. Gymmet är min största positiva kick jag kan ha.
 
Denna tavla målade jag i veckan och det ger en kick för jag är så nöjd med den. Släppte min "perfektion" och bara nöjde med att den inte är helt perfekt målad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0