Minnet

Jag har nog alltid haft dåligt minne men det blev ännu sämre sedan ECTn i somras. Det var en behandling som jag hoppats mest på men tydligen var det inget för mig för det varade inte så länge innan effekten gav upp. De närmsta veckorna var värst men nu har det gått flera månder och minnet är fortfarande uselt. Inte lika dåligt som veckorna efter men ändå. Kan sitta och läsa en text, verkligen koncentrerat, så minns jag inte vad texten handlade om. Jag måste skriva upp allt så jag inte glömmer något. Som idag när Moa sa att stickcafét skulle vara, då först kom jag ihåg att det skulle vara en i november månad. Hade inte kommit på det även om jag skulle få tänka efter. Vet inte hur jag skall träna detta.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0