Du har inga problem, typ

Var till läkaren i måndags för jag skulle behöva sjukskrivning pga mina tummar och pekfringrar. De krånglar varje gång jag skall jobba men enligt läkaren så är det inte så farligt. När hon rörde på fingrarna så gjorde det inte ont som det allt är men det är när jag måste ta i och använda musklerna/händerna det är då det gör ont och det går inte att härma med att bara röra fingrarna upp och ner utan någon som helst tyngd. Jag har tid till den 13:e (japp fredagen den trettonde) för en utredning. Något måste det vara, man har ju inte ont för att det är kul. Jag kommer att begära att få en permanent lösning för jag har ingen större lust att ha smärta i 30-40 år för att sedan opereras. Hellre stel än smärta.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0