Det kommer att bli en jul för mig trots allt

Jag har bävat för denna ledighet. Ungefär två veckor blir vi lediga från jobbet. Det är lång tid för mig som redan har problem med helgerna. Det har inte blivit bättre av att mina flickor befinner sig i Sverige hela jullovet. Det kommer att bli så tomt. Men så har jag så underbara vänner att de fixat julsaker och klappar till mig och jag har ingen som helst aning om hur jag skall återgälda detta. Ni är verkligen guld värda.
 
Satt i bilen hem och när vi svängde in på Nyckelpigsgatan så fick jag en sån härligt känsla att jag till och med log där i baksätet. En härligt julkänsla, en känsla att jag är värd något och att jag mitt i all ensamhet kommer att få ha det juligt omkring mig när jag sitter där med min vegetariska jullunch. En frid i själen.
 
Tack mina underbara vänner och familj.
 
 


Kommentarer
maria

Kram

Svar: Tack vännen. <3
Ylva

2013-12-15 @ 22:43:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0