Träningen har börjat

Igår fick jag ett träningsschema av en handledare på Pelaren. Sista pusselbiten så att säga. När det är det inte för jag har ett besök hos dietisten kvar och jag hoppas hon kan hjälpa mig att äta bra vegetarisk kost så att jag inte blir näringsfattig på kuppen. Vet inte så mycket om detta med vegetarisk kost så då behöver jag en kunnig. I alla fall så skall jag även lägga till träning och inte bara kostomläggning. Vill jag ha min drömkropp som är slimmad med muskler. Alltså smal med en antydan till muskler. Svårt att förklara. Det får inte bli överdrivet mycket muskler så att säga.
 
Jag börjar lugnt med några få övningar per träningspass. Jag kommer dessutom att ha vikter i jackan när jag går mina promenader. Började med det idag och det blev svettigare. Tänk att 2 kilo kan göra sån skillnad. Var varm redan innan jag for ut så det har kanske betydelse. Sist jag gick på promenad blev det kortare och inga vikter = ingen svett.
 
Dessa träningspass kommer jag att hålla i i 4 veckor och sen skall jag kanske öka på antalet övningar och vikter. Vi får se sen den 29:e november när jag haft genomgång av min Smart-plan.
 
Så här tränar jag:
Måndag: Axlar och bröst
Tisdag: Promand med stavar och vikter
Onsdag: Mage
Torsdag: Promenad med stavar och vikter
Fredag: Armar och ben
Lördag: Promenad med stavar och vikter
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0