Vågade ta kontakt

Kommer ni ihåg att jag skrev om min dröm om Jesus och Maria? Jag har en fråga som jag vill ha svar på. Hur skall jag tolka det Jesus sa till mig? Nu har jag tagit mod till mig och frågade en personal om telefonnumret till sjukhusprästen. Jag har inte våga fråga om det förut för jag har ju varit den där typen som vägrat tro på allt som har med Gud och Jesus. Den hårda typen. Men jag kan tala om att jag läser en bok här på avdelningen och det är Bibeln. Jag söker svar. Men nu har jag ringt sjukhusprästen och imorgon eftermiddag skall hon komma till mig. Oj vad det satt hårt inne men nu har jag frågat och är nöjd över det beslutet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0