En väldigt bra rubrik

Tja jag skulle kunna skriva om vädret, om hur det blåser och regnar men det låter sådär bra och väldigt intressant, eller hur? Nä skulle inte tro det så vi skippar det. Imorgon är det vårdplaneringsmöte inom psykiatriska huset. Det är några som kommer och jag då såklart. Vi skall planera min framtid om hur jag vill ha det och mina tankar kring detta. Jag kommer att ta upp en del saker såsom medicinerna.
 
Tex så har jag svårt för att somna. Jag sitter inte uppe och väntar och kanske aktiverar hjärnan så att jag inte blir trött så går jag och lägger mig efter ca 15 minuter från det att jag intagit kvällsmedicinerna. Jag får bara tröttande mediciner och de skall funka efter 30 minuter därav går jag och lägger mig efter 15 minuter. Men jag blir inte så trött att jag kan somna. Ligger och vänder mig hela tiden. Grubblar gör jag också. Att läsa eller spela går inte heller får då kanske jag inte finner sömnen. Men efter timmar i sängen blir jag rätt så förbannad. Jag hatar att vänta oavsett om jag ligger i sängen eller skall nånstans.
 
Jag har en hel lapp med mig till mötet. Det var mera saker nedskrivna men igår tog jag bort en tredjedel för jag tror inte att jag kommer få någon hjälp, har ju inte fått hjälp förut så varför nu? Får se om jag skriver ner det igen.
 
Har även skrivit en ansökan om en sak som kostar en del men jag vill ha något i mitt liv som ger mening. Eller tv-spel kanske inte ger någon mening tycker ni men så är det för mig. Jag har haft skittråkigt i snart 2 år för jag fick inte med mig en konsol och tv-spel. Det var viktigare att flickorna hade något att spela på och det är ändå ex-mannen som betalat för det mesta. Av ren uttråkning så går jag och lägger mig 19:30 men kan hålla ut till 20:30. Det finns inget att göra på kvällarna. Därför hoppas jag på att denna orgination kan hjälpa mig. Det är även ett samspel med mina flickor. Enda sen de var små har spelen varit det centrala i relationen. Sitter någon och spelar så är alla där och det blir en central punkt i förhållandet mellan barn och vuxna.
 
Hungriga barn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0