Mina planer till hösten 2014

Jag har inspirerats av alla dessa matprogram som går. Mat har inte varit min starka sida och jag är väldigt kräsen ändå kan jag se mig själv smaka på maträtter och laga dom. Efter alla dessa dieter hit och dit så har jag även fått kunskap om bra produkter. Även om olika allergier då mina egna flickor varit allergiska när de var små. Jag har inte mycket att komma med men jag hoppas att utbildningen nästa år skall ge mig det jag saknar för jag vill laga fin och bra mat till mina flickor samt Pelaren. I dagsläget vill jag inte jobba som kock i någon restaurang men vem vet vad som händer under utbildningen. Det är inte säkert att jag kommer in men skall ta reda på information om hur jag skall söka och vad som krävs.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0