För behövande

Jag har inte handlat kläder till mig på många år. Mycket har jag fått genom åren. Men kläderna blir lätt utslitna när de används konstant såsom jag gör. Har dessutom gått upp i vikt så mycket att kläderna i garderoben är för små. Satt och pratade med min psykolog om detta (hur vi kom in på det vet jag inte) och då kunde hon erbjuda mig kläder och annat från Emmaus. Valde två tröjor, två byxor (ej mjukisar för det är vad jag går omkring med hela dagarna ändå), gardiner till vardagsrummet, flata tallrikar och en ungsform. Vem som betalar detta vet jag inte men jag behöver inte betala. Jag känner mig lyckligt lottad som fått detta.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0