Det där med att poletten trillar ner

Jag har kommit på en idé om hur jag kan spara pengar till en ny tatuering. Det kommer att ta aslänge med min lilla veckopeng. Det mesta går ju till mat och GODIS. Men hallå tänker jag. Om jag lägger pengarna på att spara till en tatuering och samtidigt bli sockerfri på kuppen istället. Det har folk sagt åt mig åtskilliga gånger men det har liksom inte fallit på plats. Förrän nu! Fan att det skall ta så lång tid tycker ni då. Ja vissa är mer trögtänkta än andra och jag är tydligen en av de trögtänkta.
 
Jag tror det ligger i att man kommit till en punkt i livet som det är rätt att göra en förändring. Även om man vill så kanske det inte alltid är det rätta tillfället. Hänger ni med? Det måste vara den där poletten som trillar ner innan det går upp för en.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0