Äntligen har jag fått upp tummarna

Ja eller något sånt säger man nog. Jag har sedan förra årsskiftet tänkt att jag skall anta en utmaning. Lite sent kanske men nu behöver jag inte göra detta för någon utmanings skull utan för min egen skull. Detta skall bli ett steg i rätt riktning (förhoppningsvis) för en bättre mental hälsa.
 
Utmaningen går ut på att varje dag i ett helt år skriva EN sak som är positivt. Tänkte även fota min lapp och visa upp på bloggen så att ni andra får se vilket ord jag valt. Jag kommer att skriva en förklaring om varför jag valde det ordet.
 
Dagens ord är ordning. Ordning på ett positivt sätt och ingen OCD. Ordning idag är för att jag fixar saker som legat, småstädat och rensat upp en del saker. Ordning och reda med andra ord.
 
 
Gjorde en söt liten låda att lägga lapparna i.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0