Låg

Har sedan några veckor tillbaka har måendet sjunkit allt mer. Satt igår i soffan och undrade vad jag skulle göra. Skall jag ringa eller åka in osv. Bestämde mig för att varken ringa eller åka in för det finns mer att göra hemma än på avdelningen. Skulle inte kunna måla vilket jag håll på med. Det är rätt så öde på avdelningen så jag bestämde att jag inte kommer att bli bättre där, när jag inte har så mycket att göra. Men jag skulle sakna någon att prata med men det finns telefon ifall jag vill prata med någon ändå. Jag tänker vänta till måndag och prata med min kontaktperson och se vad hon har att säga.
 
Denna färgglada uggletavla målade jag igår.
 
 
 
 


Kommentarer
ronja

Ugglor i mossen?

Svar: Haha ja varför inte ;)
Ylva

2013-12-06 @ 14:00:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0