Kroppen lägger av

Jag har ont i kroppnen och jag känner mig som en riktig gammal tant när jag rör mig eller när jag tex skall kliva på en buss. Det gör inte bara ont utan jag är stel som ett kylskåp så jag måste häva upp mig själv på bussen eller någon annanstans. Igår satt jag som vanligt på soffan och med kors i benen. Ingen bra kombination med smärtan men jag måste sitta så. Så började det göra ont i knät. Hade det inte under dagen men kom sen på kvällen. I morse när jag vaknade så värkte arbången, eller precis ovanför armbågen. Det gjorde den inte igår när jag gick och la mig. Det finns bara mjuk i sängen så jag vet inte var jag skulle ha slagit mig på. Det känns som om kroppen håller på att ge upp.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0