Det där med önskningar

Jag är sällan sjuk (förkyld alltså) och jag har inte så bra minne om hur det var att vara förkyld så jag hoppades på att jag skulle få bli det. Skitdumt eller hur? Vem önskar sig att bli sjuk liksom, jo jag. Cirka en vecka efter att jag sa det till min kontaktperson så blev jag sjuk. Det började lite med hosta och sen lite mera. I söndags på väg hem hostade jag så det gjorde ont i lungorna och luftröret. Kommer inte ihåg om det var normalt så jag ringde till HC i tisdags och sköterskan tyckte jag skulle komma in så jag gjorde det. Ingen lunginflammation så jag fick hostmedicin och sjukskrivning resten av arbetsveckan.
 
Nu önskar jag att jag inte önskade mig en förkylning. Lite sent men nu vet jag till nästa gång.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0