Delmål 2014

Jag och en handledare hjälpte mig att komma på några delmål som jag fick i läxa av min kontaktperson. Delmål hade jag inte tänkt på innan utan det var bara målet jag ville åt. Men det är nog rätt att skriva upp delmål genom året.
 
Januari: Hänga upp en tavla jag gjort.
Februari: Baka cupcake och fota resultatet.
Mars: Laga en fin middag till mig.
April: Cupcakekväll på Pelaren.
Maj: Ullared.
Juni: Fixa blomlandet.
Juli: Föredrag på Pelaren (ämne kommer senare).
Augusti: Fixa "trädet".
September: Gå på bio.
Oktober: Fotvård.
November: Middag med tjejerna.
December: Lunch med mina kontaktpersoner på EAT.
 
Detta är min lista och jag hoppas att mitt självskadebeteende håller sig på den bästa sidan.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0