Ur gängorna

Jag har en massa olika system som jag själv har bestämt. Tex om jag skall knyta skorna så gör jag på ett visst sätt, alltid, varje gång. Det sitter i handen och kroppen samt hjärnan. Det är så det skall vara helt enkelt. Det är ett sätt också att få lite rutin med allting och få upp snabbheten i det jag gör.
 
Men idag så var jag inte i mitt "perfekta" rytm. Rutinerna/systemet finns även på jobbet. Det är så jag funkar men som idag så gick det inte alls smidigt. Jag stoppar i snörena i en viss ordning, jag knyter hängerna i en viss ordning och när jag fått halva lådan (alltså 2*3 gungor) så skall högen till lådan men jag sättar mig ner istället och tänker börja på nästa hög. Sen när lådan skulle tejpas så går jag och sätter mig men glömde ta fram en ny tom låda samt hämta flera gungor. Så där har jag varit idag.
 
Ja såna dagar kan vi alla ha och det blir säkert bättre imorgon.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0