Mycket på kort tid

Under en tid har jag mer eller mindre mått dåligt och med allt svängande hit och dit så fick en sak att rinna över bägaren. Jag har så många tankar i hjärnan som jag inte kan sortera. Allt byggs på och inget kan jag lägga undan med tanken att det inte är något värt att komma ihåg. Jag tror att NT-människor kan det här med att sortera sina tankar medan min blir förstorat till enorma proportioner med tankar som kanske inte är sant. 
 
När bägaren rinner över så kommer dessa tankar kring livet. Jag tog mod till mig och ringde avdelningen och här är jag nu. Tack vare detta samtal så har jag fått en andra chans. Nu skall jag få samtal förmiddag och eftermiddag under hela min vistelse. Eftersom den öppna avdelningen är stängd så hamnar alla på den slutna och här finns det föreskrifter så allt som jag kan skada mig med togs bort, till och med skosnörerna. 
 
Skall stanna över helgen till att börja med och sen skall jag prata med min läkare på måndag. Då bestämmer vi om jag skall stanna eller skrivas ut. Jag skall försöka sortera mina tankar och bara vila.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0