Känner ni till?

Jag är hela 35 år gammal. Kan ni fatta att jag är så gammal (gammal inte jättegammal). Jag trivs verkligen inte med att vara så här gammal. Nä klockan borde vridas tillbaka så jag alltid kan vara 22 år. Den ålder jag slutade att bli ett år äldre. Nästan alla gissar på att jag är runt 25 år blir helt chockade när de för höra när jag säger min riktiga ålder. Livet känns som om den är passerat och jag måste sålla mig med de ännu äldre. Och folk säger att livet börjar vid 40. Pytsan säger jag. Det känns som man inte är accepterad och göra vissa saker bara för att man passerat 30-35-års åldern. Att jag måste sluta göra det ena eller det andra, sluta lyssna på min musik som jag gillar för att såna som jag inte har åldern inne.
 
Shit vilken livkris jag har hamnat i.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0