Jag har ett härligt kroppsspråk

En handledare på Pelaren skrattade gott efter att jag med hela min kropp förmedlade hur äcklig senap är och varför vi inga skulle ha den i våra coleslaw i dagens lunch. HL tyckte jag var lustig. Har inte tänkt på det men jag kan nog skapa ett roligt kroppsspråk. Men grejen är den att jag känner mig så hemma där att jag kan och vågar göra detta annars är jag väldig tillbakadragen.
 
Jag kan även fråga saker som jag inte förstår eller fattar som jag håller tillbaka på andra ställen. Jag har fråga varför folk gör si eller så som jag inte förstår för att i min värld gör man inte så. I gengäld hoppas jag på seriösa svar och inget bortviftande eller att jag är frågvis eller liknande.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0