Massor på G

Nu har jag plockat på mig en massa projekt. Jag har två stickningar, en virkning, två målarprojekt, skall göra flera bra saker som gör mig gott. Känner mig lite övervälmigad av alla saker jag har. Jag satt i soffan igår och har ingen ork till att varken sticka, virka eller måla. Vet inte hur detta blev till? Skall försöka att göra klar några nu i helgen. En gör jag ikväll. Det är tossorna till Jenni som först måste bli klar för hon har väntat länge på dessa. Sen har jag julklapparna som måste bli klara för jag har en sak kvar att sticka. När jag sedan får hem skrinen så kan jag måla dessa och lackera dom. Japp så ligger det till i mitt liv just nu.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0