Inte som jag trott

Idag var jag och min KP till Nordic blues tror jag det var. Stället ligger i Torggallerian och det var rätt så litet och inte alls så många gäster. Men det kommer säkert senare. Det fanns en del att välja mellan och jag som aldrig ätit sushi visste inte riktigt vad jag skulle välja. Jag fick iaf ihop åtta bitar på min tallrik. Kommer inte ihåg exakt vad det var för några men nån var med lax, paprika och ägg. En helt vegetarisk också tog jag. Tog soyasås som man skulle göra men den förstörde maten men olykligtvis så råkade en bit dela sig och hamnade såklar rakt i soyasåsen så alla mina bitar blev dränkta. Sushi är nog inte min grej men jag kan stolt säga att jag har testad detta. Sushi är antingen något man tycker om eller inte tycker om.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0