Avundsjuk

Jag har kommit fram till att jag måste vara avundsjuk på andra människor men vad skall jag göra för att inte vara det. Det tar krafter på att vara avundsjuk och jag mår definitivt inte bättre av att gå omkring om vara avundsjuk. De andra måste få vara på sitt sätt. Jag vill vara unik och vara en i gänget som kan det eller det. Jag vill synas jag med. Jag tror det var i gymnasiet det hela började. Jag spelade hockey men det var en annan tjej i klassen som var så mycket bättre och hon fick all uppmärksamhet osv. Jag kände mig utanför och osedd.
 
Hur kan jag vända dessa tankar? Någon som har något tips?
 

 Örhängen som jag har gjort
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0