50 saker jag vill göra innan jag dör (del 1)

Planerar lite granna om vad jag kan göra för att få den mentala hälsan på topp och kom på denna idé. Många har gjort såna listor världen över så jag är inte ensam. Ni får gärna göra egna listor. :) Jag har även en idé till men det tar jag i ett annat inlägg.
 
Så här är min lista (ej i ordning):
 
  1. Flytta till Norge
  2. Besöka Island
  3. Besöka Japan
  4. Skriva en bok och få den publicerad
  5. Se mina barn gifta sig/ingå partnerskap (man vet aldrig)
  6. Uppleva mitt första barnbarn
  7. Bli en gourmékock
  8. Uppleva 17:e maj i Oslo
  9. Åka Hurtigrutten
  10. Gå på mina barns studenter
  11. Resa med sibirieexpressen (vad den nu heter)
  12. Göra min trädgård jättefin
  13. Ställa ut min konst
  14. Köra en Subaru Impressa GTI sedan (fullt upphottad)
  15. Besöka alla åländska kyrkor
  16. Virka en spetsgardin
  17. Lära mig spela gitarr
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0