Pressen blev för stor

Igår kväll kom ångesten igen. Kände mig osäker och otrygg. Sakta sakta byggde den upp sig tills den blev olidlig. Tog en Opamox och mina kvällsmediciner samtidigt. Såjag sov väldigt "gott" fram tills 03 ungefär. Sen var det mindre bra även om jag somnade om. På morgonen var jag destruktiv så att fara in på jobb skulle jag nog inte hinna med idag för jag var tvungen att åka via akuten först. Missade 09:20-bussen och nästa skulle gå en timme efter och då var det knappt någon tid att jobba på.
 
Blev att sätta mig i någon aktivitet för psykläkaren skulle jag inte träffa förrän 16 så jag satte mig för att brodera. Fick låna garn, duk och tyg så nu kan jag fördriva tiden fram tills läkaren. Jag ville prata med någon läkaren så jag behöver prata av mig av det som hänt och jag hoppas att han förstår mig. Vad som händer vid det mötet vet jag inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I Eckerö

En svensk på Åland.

RSS 2.0